Workspace
Creative Office
Culture Flow

Ергономия и концепции

Workspace разполага с огромно познание за изграждане на ергономичен и ефективен офис, с грижа към хората, техните фундаментални нужди и типа работа, който изпълняват. Тук ще споделим с вас част от това знание! Приятно четене!

Три стратегии да се вместиш в мащаба на настоящото пространство

Промени се случват на всеки етап от растежа на малкия бизнес и те не винаги са по план. Когато се появят непредвидени обстоятелства (като например необходимостта да се наеме допълнителен персонал), компаниите често поставят под въпрос жизнеспособността на настоящото им пространство. Въпреки това, с правилната стратегия, малките предприятия могат да се реорганизират в рамките на съществуващото пространство без да се наложи преместване. Ето три начина за безболезнено развитие.

 

Сложете нуждите на хората на първо място

Планирането на бъдещ растеж започва с въпроса: Колко добре е организирано пространството спрямо работата, която трябва да се върши там? Ако хората се чувстват по-удобно работейки от кафето надолу по улицата, вместо в офиса, това е проблем. Способността на офиса да сближава хората е най-добрата възвращаемост на инвестицията от недвижими имоти, която всеки бизнес може да направи. Това е от ключово значение за спонтанните взаимодействия, които установяват хармония между колегите и води до създаването на нови идеи. Ето защо, всяка стратегия за организация на пространството трябва да започне с планиране на обзавеждането, мебелите, както и инструментите, от които се нуждаят хората, за да си вършат работата.

Определете приоритетите на бизнеса си

За всеки собственик на малък бизнес е трудно да вземе целенасочено решение за извършване на промени в офиса, без първо да е определил неговите бизнес приоритети. В идеалния случай, начинът, по-който е оформен един офис следва да отразява ценностите, които са най-важни за бизнеса. Ако изграждането на общност и силна фирмена култура са приоритет, разделянето  със стени и поставянето на ръководителите в отделни офиси, може би не е най-добрият начин да се използва пространството, за постигането на тази цел.

Пространството е от значение

Офисът може да изпрати дълбоко послание по отношение на това, зад какво застава бизнесът ви. За съжаление много хора подценяват пространството – то не е нищо повече от подове, стени, врати и прозорци. Оценявайки важността на офиса като място, на което служителите се чувстват добре и това ги стимулира да дават най-доброто от себе си, инвестицията вече има измерима възвръщаемост.

Програмите на Herman Miller за малък и среден бизнес помагат на компании като вашата да проектират пространствата с перспектива. Кликнете тук, за да научите повече.

Други концепции