Workspace
Creative Office
Culture Flow

Ергономия и концепции

Workspace разполага с огромно познание за изграждане на ергономичен и ефективен офис, с грижа към хората, техните фундаментални нужди и типа работа, който изпълняват. Тук ще споделим с вас част от това знание! Приятно четене!

Жизненоважната връзка между импровизация и иновации

Ключови точки

  • Фирми, които най-бързо се обновяват, често са най-успешни, защото иновациите изисква нови начини на мислене и работа.
  • Най-отличителната характеристика на екипите, които се занимават с иновации е гъвкавостта, импровизаторският начин на движение между дейностите.
  • Пример за това как работното място може да се използва стратегически, за напредъка на бизнес целите – това е настройката Clubhouse, проектирана да поддържа начина по който работят екипите, които се занимават с иновациите в офиса.

Едно скорошно проучване на PwC показва, че 78 процента от главните изпълнителни директори от цял ​​свят, казват, че очакват техните усилия в иновациите да генерират "значителни" нови начини за печелене на пари в следващите три години. *1 Има малък спор сред бизнес лидерите за важността на иновациите. Също така има изненадващо единомислие за това как най-добре да се насърчи този привидно неизчислим бизнес резултат: съберете хората заедно и им осигурете място, за да надграждат идеите си.

Международно проучване, поръчано от Google открива 81 процента корелация между сътрудничеството и иновациите. Пример за тази корелация е доклада: "Служители в Обединеното кралство, на който се дава възможност да си сътрудничат по време на работа е почти два пъти по-вероятно да допринесат с нови идеи за компанията." *2

Видовете свободна форма на мислене, синтез и социална ангажираност, необходима за успешно изобретяване и преоткриване на нови решения на проблемите, са много различни от тези на процесуалната, линейна и алгоритмични работа и успешно ни позволяват надграждане, повторение и максимизиране на познатите ни решения.

Докато работата се е променила и е станала все по гъвкава, креативна и кооперативна, много офиси не са. Повечето офиси все още са насочени към линейния начин на работа, предоставящ само два основни вида пространства, -  работни станции и конферентни зали. За да помогне за решаването на този проблем, Herman Miller непрекъснато прави изследвания, за да натрупа повече опит за нуждите на хората и работното място. Някои от тези изследвания ни накараха да развием нашата Living Office рамка, която помага на организациите и техните проектни партньори да създават офис пейзажи, съставени от опции за оптимизиране и подкрепа на специфичните дейности, които се извършват в тях.

След като изучавахме начините, по които компании насърчават създаването на условия, в които иновациите и творчески екипи могат да процъфтяват, нашето изследване показа, че естеството на тези екипи и тяхната работа ,често е резултат на импровизация. *3 Техният подход към работния процес е подобен на подхода на джаз ансамбъл при свиренето на музика. Членове плавно се прехвърлят от работейки самостоятелно към работа е група. Те преминават от генериране на нови идеи, като една голяма група, която паралелно работи и в малки групи, за да свърши работата. Членовете на екипа, правят тези преходи по необходимост, не съгласно процес или план.

Инкубатор за иновации: The Clubhouse

Всяка организация е уникална, затова и нейното работно място трябва да е такова. Дори когато две фирми имат една и съща бизнес цел, тяхната рецепта за пространство вероятно ще варира в зависимост от други фактори, включително предназначението и характера на компанията.

Докато няма само един начин за постигане на иновативност, има само един начин, създаден специално за подпомагане на гъвкавостта и импровизацията, който открихме в екипи с висока производителност. The Clubhouse е единственият Living Office подход умишлено проектиран в подкрепа на всички 10 дейности за този екип. Членовете на екипа никога не трябва да жертват връзката си един с друг, тъй като ще работят в обстановка, която е оптимизирана за дейности, които се извършват в близост една от друга. Те могат да останат потопени в тяхната работа или да могат да взаимодействат с останалите.

Анатомия на Clubhouse

Clubhouse може да поддържа всичките10 работни дейности, тъй като тя съдържа пет вида пространства, разположени в близост едно до друго, повечето от които споделят атрибути с други Living Office настройки. Докато действителната подредба на пространствата варира в зависимост от естеството на работата и взаимодействието на екипа, близостта на тези пространства е това, което е от решаващо значение. Нашето изследване показа, че екипи с висока производителност смятат, че физическото присъствие е от съществено значение за екипа и тяхната работа. Те са водени от връзката с членовете на екипа.

Първият вид пространство в рамките на Clubhouse до голяма степен прилича на кошер, друга Living Office настройка, която се състои от серия индивидуални работни места, проектирани и разположени по начин, който поддържа взаимодействия между членовете на екипа, както и индивидуална работа. Това пространство служи като начална точка, където членовете на екипа могат да прекарват по-голямата част от времето си и където провежда голяма част от предвижванията. Оборудван с инструменти, ергономична подкрепа и лично пространство подходящо за работата, това е най-доброто място да се върши индивидуална работа, докато си в присъствието на екипа си. Неговата откритост помага на екипа по много начини. Тъй като членовете на екипа могат да видят и чуят начина, по който техните колеги работят, тя помага бързо да се установят и да се засилят екипни норми. Добрата видимост улесняват членовете на екипа, в това да си сътрудничат и да дават обратна връзка в движение.

Clubhouse съдържа също полу-лично пространство, където малки групи могат да работят заедно, без да разсейват други членове на екипа. Това пространството е собственост на екипа, създадено в отговор на нуждите му и като цяло осигурява начин за "промяна в нещата" в перспектива. Отворено и видимо с лесен достъп, това пространство е в близост до други общи части на Clubhouse, но се отличава визуално по някакъв начин.

В "епицентъра", друго от пространствата, е сърцето и кръвоносната система на Clubhouse. Като собственост на екипа това пространство е достъпно за членовете му по всяко време, за работа и общуване- и достатъчно голямо, за целия екип, за да се съберат наведнъж-епицентъра има функции подобни на настройката на Living Office известен като Plaza. То свързва хората, предава идентичност често чрез артефакти и допринася за чувство за принадлежност. Епицентъра работи най-добре, когато е изключително видим и в близост до пространството кошер.

Четвъртият вид пространство в Clubhouse е "стената на осведомеността" - област, посветена на показване на работата и процесите в екипа. Правенето на работата и процесите видими води до увеличения на отговорността, приканва към принос и помага на екипа да направи връзка с другите работни процеси, докато търси липсващите парчета. Всичко това увеличава ефикасността и ефективността на екипа. Когато членовете на екипа могат да видят и да реагират на диаграми, чернови и срокове, например, работата се ускорява.

И накрая, Clubhouse има зона „ не ме безпокойте“ (подобно на Living Office настройката наричана Haven), на която един или двама от членовете на екипа могат да избягат за частен разговор или "headsdown" индивидуална работа, докато все още поддържат близостта си до останалата част от екипа. В идеалния случай, това пространство е с лесен за достъп, тъй като необходимостта от лични разговори често идва ненадейно.

Тъй като съдържа това специално съчетание на пространствата в непосредствена близост едно до друго, Clubhouse може да поддържа всичките 10 работни дейности, подкрепяйки импровизаторски стил на иновационните екипи, намалявайки загубеното време  за прехода между дейностите и насърчаване на връзката и принадлежността между членовете на екипа.

Логиката на Locale

Докато Clubhouses могат да бъдат създадени с разнообразни продукти, Herman Miller’s Locale е проектиран да бъде предназначен за високо-ефективните екипи, или Clubhouses. "Сътрудничеството не е линия, при която една идея води директно до друга, подобрявайки я докато се стигне до консенсус", казва Kim Colin, ко-дизайнер на Locale, заедно със Sam Hecht.. "Вместо това, процесът е непредсказуем и спонтанен, произволен и малко хаотичен." *4

Colin и Hecht създават Locale с намерение да позволят на членовете на екипа да преминат безпроблемно между работата в група и поотделно и между седящи и правостоящи пози, всички в рамките на отвореното пространство на офиса.

" Locale прави различните части на офиса - близки", казва Hecht. "Не е необходимо да се местиш в напълно самостоятелни помещения за различните стилове на работа." *5

 Locale елементи - разнообразие от регулируеми по височина работни повърхности; мобилни маси, екрани, и стативи; и шкафове за съхранение и дисплей – те дават на хората гъвкавост, да създават свои настройки за индивидуалната си работа и неформалните срещи. Нейната извита повърхност сигнализира за откритост, приканва към взаимодействие и щедро настанява множество сътрудници, стилове на работа, пози, както и инструменти.

Test Run на John Deere

Малкият екип от мениджъри на Intelligent Solutions Group (ISG) на John Deere изпита върху себе си предимствата от използването на Locale за създаването на Clubhouse. Екипът е особено доволен от начина, по който Clubhouse им предоставя множество точки за индивидуални и групови задачи и свободата да се премине незабавно и интуитивно сред тях.

"Ако трябва да измислиш как да се върши съвместна работа, тогава губиш време", казва Casey Schrock, директор съоръжения за John Deere. "Начинът, по който нашите ISG екипи работят, винаги изглежда да е това взаимодействие между индивидуалната и груповата работа. Колкото по-бързо можем да преминем между дветата типа работа, толкова по-ефективни можем да бъдем. "*6

Комбинацията от Clubhouse и Locale е могъща. Те заедно създават разнообразна, силно регулирана среда, в която членовете на екипа могат да се движат плавно между отделните задачи и да работят заедно в продължение на деня. А импровизацията като отличителен белег на иновативните екипи-става не само възможна, но напълно естествена.

1. PwC, “Growth Reimagined: Prospects in Emerging Markets Drive CEO Confidence,” 14th Annual Global CEO Survey Main Report, 2011, p. 9.

2. BBC News, "Google: Mobile, Social, Cloud Changing the Way We Work," originally published Feb. 3, 2012, http://www.bbc.co.uk/news/mobile/business-16858085.

3. Herman Miller, “Team Landscapes: Total User Experience II,” confidential research, 2015.

4. Sam Hecht & Kim Colin, "How Can We Work Better?," Locale, (Industrial Facility, 2014), p. 29.

5. Herman Miller, "Case Studies: John Deere," originally published in 2014, http://www.hermanmiller.com/research/case-studies/john-deere.html.

6. "Case Studies: John Deere."

Други концепции